Η ΕΡΓΑΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ...
Η ΠΡΩΤΗ & Η ΔΕΥΤΕΡΗ "ΑΝΑΓΝΩΣΗ" ΕΝΟΣ ΣΠΟΤ ΤΗΣ ΕΡΤ .
- Είναι η αλήθεια, ότι η είδηση κακοποιείται από πολλούς συστημικούς και μη παράγοντες των ΜΜΕ, κυρίως από ιδιωτικούς σταθμούς και λοιπά μέσα τηλεοπτικά, διαδικτυακά και έντυπα.
- Είναι αλήθεια, ότι γυναίκες κακοποιούνται, (που αποτελεί κοινωνικά και πολιτικά πραγματικό γεγονός) το οποίο και και αντιμετωπίζουν εκατομμύρια γυναικών ανά τον κόσμο και αποτελεί κομβικό θέμα για την ίδια την ανθρωπότητα.
- Είναι αλήθεια, ότι η ΕΡΤ συνολικά "κακοποιήθηκε" (και κακοποιείται) -ως κρατικός φορέας ΜΜΕ- γιατί υπάρχουν πολιτικά και οικονομικά συμφέρονται πίσω από αυτά που ενοχλούνται από την παρουσία της ως κρατικού φορέα ΜΜΕ.
Η πρώτη ανάγνωση του σποτ, είναι η συμπάθεια που αποπνέει η "ταύτιση" της ΕΡΤ με τη γυναίκα (κρυμμένη, κακοποιημένη, ψεύτικη, παραποιημένη, φωτισμένη).
Αυτή όμως η συμπάθεια προκύπτει από την ιδεολογική εργαλειοποίηση της γυναίκας, αγαπητή ΕΡΤ...
Επομένως, η δεύτερη και ουσιαστική ανάγνωση του σποτ, δηλαδή η εργαλειοποίηση της γυναίκας (ως αμυντικά "διαφημιστικού" μέσου για την κακοποίηση που υφίσταται η ίδια η ΕΡΤ) πολιτικά - ιδεολογικά- κοινωνιολογικά - επικοινωνιακά δεν είναι αποδεκτή και επιβάλει την άμεση απόσυρση του σποτ από τη Διοίκησή της ΕΡΤ.
ΤΔ ..."ιστογραμμή"...
ΥΓ
Θα ήταν χρήσιμο γνωστοποιηθεί το σκεπτικό της επιλογής αυτής, με την παροχή σχετικών εξηγήσεων από τους εμπνευστές του σποτ.
."η πρώτη & η δεύτερη ανάγνωση, ενός σποτ της ερτ"...(>σχόλιο<)
..."ιστογραμμή"...
Η ΠΡΩΤΗ & Η ΔΕΥΤΕΡΗ "ΑΝΑΓΝΩΣΗ" ΕΝΟΣ ΣΠΟΤ ΤΗΣ ΕΡΤ .
Τάσσος Δίκας, ξηρό παστέλ, 1995 |
- Είναι η αλήθεια, ότι η είδηση κακοποιείται από πολλούς συστημικούς και μη παράγοντες των ΜΜΕ, κυρίως από ιδιωτικούς σταθμούς και λοιπά μέσα τηλεοπτικά, διαδικτυακά και έντυπα.
- Είναι αλήθεια, ότι γυναίκες κακοποιούνται, (που αποτελεί κοινωνικά και πολιτικά πραγματικό γεγονός) το οποίο και και αντιμετωπίζουν εκατομμύρια γυναικών ανά τον κόσμο και αποτελεί κομβικό θέμα για την ίδια την ανθρωπότητα.
- Είναι αλήθεια, ότι η ΕΡΤ συνολικά "κακοποιήθηκε" (και κακοποιείται) -ως κρατικός φορέας ΜΜΕ- γιατί υπάρχουν πολιτικά και οικονομικά συμφέρονται πίσω από αυτά που ενοχλούνται από την παρουσία της ως κρατικού φορέα ΜΜΕ.
Η πρώτη ανάγνωση του σποτ, είναι η συμπάθεια που αποπνέει η "ταύτιση" της ΕΡΤ με τη γυναίκα (κρυμμένη, κακοποιημένη, ψεύτικη, παραποιημένη, φωτισμένη).
Αυτή όμως η συμπάθεια προκύπτει από την ιδεολογική εργαλειοποίηση της γυναίκας, αγαπητή ΕΡΤ...
Επομένως, η δεύτερη και ουσιαστική ανάγνωση του σποτ, δηλαδή η εργαλειοποίηση της γυναίκας (ως αμυντικά "διαφημιστικού" μέσου για την κακοποίηση που υφίσταται η ίδια η ΕΡΤ) πολιτικά - ιδεολογικά- κοινωνιολογικά - επικοινωνιακά δεν είναι αποδεκτή και επιβάλει την άμεση απόσυρση του σποτ από τη Διοίκησή της ΕΡΤ.
ΤΔ ..."ιστογραμμή"...
ΥΓ
Θα ήταν χρήσιμο γνωστοποιηθεί το σκεπτικό της επιλογής αυτής, με την παροχή σχετικών εξηγήσεων από τους εμπνευστές του σποτ.
."η πρώτη & η δεύτερη ανάγνωση, ενός σποτ της ερτ"...(>σχόλιο<)
..."ιστογραμμή"...