...15-6-2011:"συνάντηση πρωθυπουργού - προέδρου δημοκρατίας"...(>διάλογος<)


...Αθήνα...5-6-2011...Πρόεδρος Δημοκρατίας►..."Είναι μια στιγμή που απαιτείται πανεθνική προσπάθεια"...

...Πρωθυπουργός:►..."απαιτείται πανεθνική προσπάθεια. Γιατί είμαστε σε μια ιστορικά κρίσιμη στιγμή και στιγμή κρίσιμων αποφάσεων.

►..."πιστεύω και θεωρώ ότι είναι και ευεργετική για τα συμφέροντα της χώρας η εθνική συνεννόηση. Εγώ, ακόμα και σήμερα, είμαι σε επαφή και επικοινωνώ με τους αρχηγούς των άλλων κομμάτων, ακριβώς προς αυτή την κατεύθυνση.

►..."Από την άλλη πλευρά, ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Και εμείς έχουμε, και εγώ έχω, επίγνωση των ευθυνών των δικών μου, της Κυβέρνησής μου, απέναντι στον Ελληνικό λαό και απέναντι στη χώρα.

►..."Και γι’ αυτό, σε κάθε περίπτωση, εμείς θα προχωρήσουμε με αυτό το αίσθημα ευθύνης για τις απαραίτητες αποφάσεις, για να βγει η χώρα από την κρίση"...

...15-6-2011:"συνάντηση πρωθυπουργού - προέδρου δημοκρατίας"...(>διάλογος<)...

..."ιστογραμμή"...